Pressure on U.S.-based AT&T to stand up to Venezuela’s propaganda machine


Last April, as a military uprising roiled Venezuela, Nicolas Maduro’s socialist government ordered pay TV providers to immediately cease transmission of CNN and the BBC.

DirecTV, which is wholly owned by AT&T, quickly obliged, yanking the two networks off the air as live images of military trucks running over protesters were being broadcast to the world.





Like it? Share with your friends!

What's Your Reaction?

Angry Angry
0
Angry
Confused Confused
0
Confused
Buffoon Buffoon
0
Buffoon
Cry Cry
0
Cry
Cute Cute
0
Cute
WOW WOW
0
WOW
Dislike Dislike
0
Dislike
Fail Fail
0
Fail
Geek Geek
0
Geek
Like Like
0
Like
Source link

Send this to a friend